هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور/ رایکا در اندیشه برد!

عصر یکشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ تیم فوتبال رایکا بابل در دیدار سی‌و‌دوم خود از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌‌های کشور در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان تیم نود ارومیه خواهد بود.

بابلی‌ها که در بازی گذشته نتوانستند از سد تیم پر مهره مس کرمان عبور کنند‌، این هفته به مصاف تیم نود ارومیه خواهند رفت تا دومین پیروزی خود را با پیروز قربانی به دست بیاورند.

در آن‌سوی میدان، نیز تیم نود ارومیه که در انتهای جدول قرار دارد و آخرین نفس‌های خود را در لیگ یک می‌کشد باید به بابل سفر کند و در صورت پیروزی در این دیدار به بازی‌های آینده امیدوار شود.

دیدار رفت دو تیم نود ارومیه و رایکا بابل در ارومیه که حواشی و درگیری‌های زیادی داشت و منجر به محرومیت بهاری یکی از مدیران باشگاه ارومیه‌ای شد اما دیدار رفت دو تیم با کارشکنی‌های تیم ارومیه‌ای با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و حالا باید دید نتیجه دیدار برگشت این دو تیم در بابل چه خواهد شد.

به گزارش فارس؛ تیم فوتبال رایکا بابل با کسب ۹ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۱۲ شکست ۳۷ امتیازی است و در رده چهاردهم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد و در آنسوی میدان نیز تیم نود ارومیه با ۶ پیروزی ۹ تساوی و ۱۶ شکست با ۲۷ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

اخبار مرتبط

افشاگری پدر بازیکن فوت شده تیم شهدای بابلسر علیه باشگاه / مرگ فرزندم تقصیر باشگاه است

قلع و قمع 4 دیوارکشی غیرمجاز در بابل

استراحت یک روزه تارتار به شاگردانش/ دروازه‌بان پیکان محروم نیست

0 نظر

ارسال نظر

capcha